Las Vegas make up haul

Okee okee we spelen een beetje vals hier, want wij zijn (helaas) niet zelf naar Las Vegas geweest. Maar Priscilla haar vriend Axel wel. Met vijf man sterk stapte zij daar een Sephora in om onze lijst daar aan een van de werkneemsters te geven. Jammer genoeg waren er ook wat producten uitverkocht. Maar ben je benieuwd wat Axel toch voor ons heeft weten te scoren, lees dan snel verder!

MARRIT

Ik had vier dingetjes op mijn wishlist voor Amerika staan. Natuurlijk wel meer, maar ja dat konden we Axel niet aan doen. Het Tarte In Bloom eyeshadow palette was helaas uitverkocht. De overige drie dingen waren allemaal lip producten:

*Fenty beauty gloss bomb in Fu$$y

I love de Fenty beauty lipgloss die ik heb ik in Fenty Glow. Dit was de enige kleur die ze eerst hadden. Daarna kwam er een wittige/glitterige kleur uit. Deze sprak mij niet echt aan. Maar toen deze rozige kleur uitkwam, moest ik deze wel hebben. Deze lipgloss is echt super goed. En ruikt ook nog eens super lekker.

*Marc Jacobs Enamored hydrating lipgloss stick in Mocha-choco-lata!

Al heel vaak zag ik de producten van Marc Jacobs voorbij komen op YouTube. Jaclyn Hill heeft het altijd over de lipgloss in Sugar Sugar. Ook bij veel van de Canadese YouTubers zag ik de lipproducten van Marc Jacobs. Dit maakte mij er nieuwsgierig hierna. Ook heb ik nog nooit een lipgloss stick geprobeerd (wat eigenlijk gewoon hetzelfde is als een Mac Lustre finish). Na wat research besloot ik voor deze rozige nude kleur te gaan. Fun fact, deze lipgloss stick ruikt naar pepermunt.

*Bite beauty French Press Lipgloss in Flat White

Bite beauty is hier in Nederland niet echt een bekend merk geloof ik (voor zover ik weet ook niet verkrijgbaar). Ook deze producten zag ik voorbij komen bij de Canadese Youtubers (het is dan ook een Canadees merk). Vooral deze lipgloss in Flat White sprak mij erg aan. Okee en nog 300 lipsticks van dit merk. Maar eerst deze maar eens proberen (spoiler alert: deze is awesome!).

PRISCILLA

Echt serieus ALLES wat ik graag wilde hebben was uitverkocht. Ik wilde ook graag het In Bloom Palette van Tarte, de Shape Tape Concealer van Tarte, het Made With Love Palette van Becca x Khloe. Ik kreeg een appie van Axel met de tekst: nou je hebt het voor elkaar hoor, vijf man sterk in de Sephora. Helaas volgde al gauw de “alles wat jij wil hebben is uitverkocht”. Axel snelde toen naar de MAC om te kijken of ze het daar ook hadden. Niet wetende dat MAC een merk apart is. Als ze het hier niet hadden, had ik pech. Axel was gelukkig nog in de buurt van de Sephora en wilde best even terug om andere dingen voor mij te kopen die ik ook wel heel graag wilde hebben.

Gelukkig kan ik een hele hoop makeup wel uit mijn mouw schudden die ik nog wil hebben. Ik koos voor het Toasted Palette van Tarte (Yeeey eindelijk iets van Tarte wat ze wel hadden) en twee Vice lipsticks van Urban Decay in de kleuren Rapture en Disturbed.

Het Toasted Palette is echt wel heel awesome. De verpakking alleen al is super leuk (yes, nog steeds een sucker voor leuke verpakkingen) . De geur mij een beetje denken aan de Chocolate Palettes van Too Faced, maar iets minder heftig. De kleuren zijn super mooi. De matte kleuren laten zich heel goed benden en de shimmery kleuren zijn romig en goed gepigmenteerd. Nu ik dit palette heb wil ik het In Bloom Palette nog meer.

Van links naar rechts: S’more, Sunrise, Sunset, Crackle, Cashmere, Warmth, Flame, Cozy, Candle, Latte, Simmer en Fireside

Over de lipsticks ben ik nog niet helemaal uit. Ik ben nog in twijfel of ik Rapture niet te paarsig vind. De textuur is in elk geval wel heel fijn en de lipstick blijft goed zitten. Disturbed vind ik een hele mooie, maar wel voor in de avond. Voor overdag vind ik deze bij mezelf echt te heftig. Wat ik wel heel vervelend vind aan deze kleur is dat het een hele romige lipstick is en niet op z’n plek blijft zitten. Ik zat er dan ook onder na ik klaar was met lunchen. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar eet zat tot op mijn kin. Dit wordt een lipstick alleen voor met uitgaan haha.

Dit was onze Las Vegas Haul. Welke andere dingen moeten wij zeker nog shoppen uit Amerika die we hier niet kunnen krijgen? Laat het ons weten in de comments!

Liefs,

Priscilla en Marrit

7 gedachten over “Las Vegas make up haul”

  1. Oeh ik vind het toasted pallette wel erg mooi zeg! Ik vind de rapture juist een hele mooie kleur, ik denk dat het er aan ligt waar je hem bij draagt. stijl je outfit erop af en wat meer blush, je zult zien prachtige lipstick!

    Like

  2. Leuke producten! Maar inderdaad lippenstift die niet blijft zitten is zooo niet fijn! Ik zou continue het idee hebben dat er ergens wat zit haha

    Like

  3. Zo grappig, mijn zus woont in Amerika, maar ik hoor haar nooit over make-up en zelf ben ik hier ook nog nooit naar op zoek geweest, misschien volgende keer eens doen 🙂 jammer dat zoveel was uitverkocht. De lippenstick vind ik een mooie kleur, maar wel heftig aanwezig.

    Like

Plaats een reactie